Osiguranje kvalitete je svakako na vrhu prioriteta u bilo kojem poslu, a kad su dolazni pozivi u bilo kojem pozivnom centru u pitanju, to je svakako na vrhu liste.
Praćenje poziva kad su dolazni pozivi u pitanju svakako je dio kvalitetnog rada, stoga u tom dijelu postoje dvije varijable putem kojih se pokušava to osigurati:
Povratne informacije i obuka su također iznimno važni kad su i odlazni i dolazni pozivi u pitanju:
Postoje i neke ključne metrike kad su dolazni pozivi u pitanju, a prati se:
Interakcija agenta kad su dolazni pozivi u pitanju je također ključna, a kada je poziv povezan s agentom, zaslon agenta prikazuje relevantne informacije o pozivatelju (npr. ime klijenta, pojedinosti o računu, prethodne interakcije) dohvaćene iz CRM sustava. Agent pozdravlja pozivatelja, obično standardnim pismom kako bi se osigurala dosljednost i profesionalizam.
Slijedi identificiranje problema kroz slušanje i ispitivanje, agent sluša pozivateljev problem ili zahtjev i postavlja razjašnjavajuća pitanja ako je potrebno. Pokazuje empatiju i uvjerava pozivatelja da će njegov problem biti riješen. Potom agent koristi CRM softver i druge resurse za pristup informacijama potrebnim za rješavanje problema te nudi rješenja ili rješava problem na temelju potreba pozivatelja, a dolazni pozivi upravo po ovome budu efikasno riješeni.